onsdag 3 november 2010

En sång till Den Långe Starke

jag håller av dig
för du kräver inget av mig

du ber inte ens om tid
för jag är mest ett tidsfördriv

men jag håller av dig

jag håller av dig
för du vill inte ha mig

det är jag som ringer först
så jag tror min tendens är störst

till att hålla av dig

jag håller av dig
du håller inte av mig

inte alls på samma sätt
så det står sig ganska slätt

mot hur jag håller av dig

jag håller av dig
du vill mest leka av dig

så kom och lek med mig ibland
du kan få hålla i min hand

medan jag håller av dig

jag håller av dig
håller av hur du kan ha mig

kom och ta mig om du vill
vi kan leka lite till

men jag håller av dig

och ursäkta om jag stör
jag ska va tyst så ingen hör
bara viska det ibland

att jag håller av dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar