söndag 21 november 2010

Det tar för lång tid...

...att göra det här på mitt sätt.

Eller så tar det för lång tid överlag och jag har inte avsatt den tiden.

Jag sitter och väntar på att limpistolen ska bli varm så att jag kan limma kanelbitar på kransen jag håller på att göra.

Jag är orolig för att det inte kommer gå ihop ekonomiskt, att jag inte kommer få in lika mycket pengar som jag lägger ut. Och den tär, den oron.

Jag får prestationsångest. Tänk om folk inte köper.. Tänk om, tänk om, tänk om.

Jag får helt enkelt tänka om, för jag vinner absolut INGENTING på att obsessa på det här viset och om det ore nån annan som delade med sig av dessa känslor till mig hade jag blivit irriterad över att de hade sån negativ inställning.

Jävlar vad kransar folk kommer köpa. Och ljus, blommor och choklad. Jajamensan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar