tisdag 23 november 2010

Nobel 2010

Jag är definitivt en av de grymmaste människorna jag känner. Utan tvekan.

Jag ska jobba på Nobelfesten IGEN! Woho! Så cool är jag på en skala, så stora framfötter har jag minsann. Och gå på party i långklänning minsann. Hehehe...

Känner att jag håller på att tappa bort framfötterna på Grand en aning dock, och det är inte bra. Jag behöver ha mina framfötter kvar, det är ju de som gör att jag får hålla på med så många roliga saker hela tiden.

Jag har fem aktiva jobb för närvarande. Jag kanske inte ska klaga på mina framfötter. Kommer dessutom få en chans att öva lite extra på dem nu när jag ska riva Nobelfesten. Åh så härligt destruktivt.

Mina inlägg här på bloggen har inte varit så lysande på sistone, men det är för att jag är så väldigt, väldigt trött och jag har att välja på att inte skriva nåt alls eller skriva dåligt. Då skriver jag hellre dåligt just nu, för det händer spännande saker. Och det var sådant jag från början ville skriva om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar