fredag 10 september 2010

Så såg jag till att få hjärtat krossat igen.

Det är lika bra att passa på när man får chansen, till slut kanske det inte repar sig och då blir jag fri.

Jag har svårt för förändringar. Liksom mina övriga brister är det nånting jag jobbar med. Det är lika så bra eftersom förändringar är oundvikliga.

X säger att jag grubblar och att det inte är så bra, men jag hävdar att det är det visst det för det driver min personliga utveckling. Visst gör det ont men det är lika så bra att få det gjort.

Det är lika så bra att det blev som det blev eftersom jag blev bättre av det men nu när det blivit på ett annat vis hade det inte behövt bli likadant utan det hade kunnat bli bra men det blir det inte och det är inte lika så bra.

Det gör fortfarande lika ont att få hjärtat krossat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar