onsdag 9 februari 2011

Mardrömshelg i antågande.

Jag kommer jobba hela helgen, samt anslutande dagar. Jag försöker fokusera på att det kommer resultera i en massa pengar.

Jag behöver pengar, för jag är inte så bra på att leva sparsamt som man skulle önska med min ekonomi. Jag ska se till att skaffa mig extrainkomster som väger upp för mitt extravaganta leverne.

Jag är bara inte helt säker på hur ännu.

Idéerna:
1. Ställa mig och sälja saker jag kan tänkas klara mig utan på en loppmarknad.
2. Ställa mig på stan med gitarren och sjunga för småslantar.
3. Kontakta Gammeludden och höra om de vill att jag kommer dit nån söndag och drar en Taubevisa eller två.
4. Ragga extrajobb på SU.

Det finns några fler idéer, men dessa är de bästa och mest genomförbara.

Men tills det lugnar sig på övriga jobbfronten ska jag se till att gå och lägga mig och sova så att jag gör ett bra jobb på de jobb jag redan har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar