tisdag 17 augusti 2010

Fördomar?

Har i dagarna blivit ombedd att förklara vad folk refererar till som min subkultur respektive min livsåskådning. Jag brukar ägna större delen av förklaringen åt att det är en sexuell läggning och inte nån subkultur eller livsåskådning...

Jag får dessutom oanständiga förslag titt som tätt. Att jag får många förslag om trekant som polyamorös kan man väl köpa, det känns på nåt vis besläktat i alla fall även om det faktum att man tenderar bli kär i flera personer samtidigt egentligen inte har den självklara följden att man vill ha sex med flera av dem på en gång. Inte heller att man då vill ha sex med flertalet främlingar i stöten.

Framförallt betyder inte det faktum att jag blir kär i mer än en person åt gången att jag vill ha enstaka urskiljningslöst sex med medelåders män.

Ifall jag skulle vilja göra det har det med nåt helt annat än min polyamorösa läggning att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar