onsdag 22 juni 2011

Så börjar ett nytt och spännande år.

Det är min födelsedag idag. Jopphejdi. Jag har tagit sovmorgon, en kombination av att skämma bort mig själv och ett resultat av arbetsbrist. Men jag är nöjd. Mycket nöjd. Jag går in i det nya året med förväntan. Det kommer hända så mycket spännande de närmsta tolv månaderna. Jag har sjukt långsiktiga planer...

Jag vet ju självklart inte hur saker och ting kommer arta sig det närmaste året, men om det inte blir på det ena sättet så blir det på det andra och även om jag kanske skulle föredra det ena så är det andra spännande om än inte så emrans kul.

Men jag vill inte lägga ut alla mina drömmar på internet så jag tänker hålla på dem tills de realiseras och sedan lägga ut nyhet efter nyhet under det kommande året. Oh så nervkittlande!

Spänningen är olidlig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar