tisdag 27 april 2010

En strategi att applicera.

Jag har under kvällen kommit till insikt om att mycket av det jag skjuter upp skulle vara förhållandevis snabbt och lätt avklarat ifall jag bara tillämpade ett intellektualiserat förhållningssätt gentemot uppgifterna ifråga.

Jag är efter rätt så mycket jobb med mig själv något av en sorterad person. Jag upplever det så själv och det vittnas om det av andra. Problemet är att jag ännu inte lyckats applicera den här organisationen som jag har i tankarna och inom professionella situationer på mitt hem och min privata omgivning.

Det jag insåg ikväll var att det är för att jag fortfarande förhåller mig emotionellt till vad jag kallar min röra. Så nu är min nya strategi att förhålla mig intellektuellt till samtliga problemområden i livet. Jag hoppas inom kort kunna redovisa lysande resultat.

Gott mod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar